Friday, March 4

Warna & personaliti diri


Warna Biru
Tergolong sebgai pemurung dan slalu bertindak pasif dlm byak hal..Mendambakan ketenangan dan ketenteraman..Kamu slalu mndapat kesulitan dlm pergaulan..Begitu jga dlm bercinta krana kamu cnderung menyembunyikan prasaan..

Warna Hijau
Tergolong seorg yg sgt rmantik, myukai keindahan, menyenangi alam dgn udara yg nyaman..Kamu adalah seorg yg slalu mmegang prinsip..Dlm hal brcinta, kamu mgidam-idamkan calon teman hidup yg pnuh toleransi dan dpat dipercayai..

Warna Kuning
Menandakan bhawa kamu memiliki sifat optimis..Kamu seorg periang dan sng bergaul, tdak memiliki pnmpilan yg muram..Sifat tolg-menolong slalu ada dlm diri kamu krana menolong mrupakan suatu kwajiban mutlak bg kamu..Kamu tdak prnah memandang rendah siapa pn, wlaupn org itu lemah dan bodoh..

Warna Ungu
Merupak seorg yg benar2 luar biasa..Dlm mghadapi masa dpan, kamu tdak pernah ragu2 dan apa yg dikerjakan kamu adalah yg terbaik..Kamu pndai mgikuti perkembangan zaman..Dlm bercinta, hya mereka yg kuat mental shaja yg dpat mendekati dan mnjadi kekasih kamu..

Warna Putih
Kamu adalah orang yang dilahirkan ke dunia dengan sempurna dan banyak orang mengagumi kamu kerana sifat anggun, sifat idealis dan moral kamu yang teramat tinggi. Kamu tak pernah angkuh dan senang menolong siapa saja yang memerlukan bantuan kamu.

Warna Hitam
Kamu sgt lincah dlm hal2 tertentu saja..Jika kamu berada dilingkungan yg tdak disukai, maka kamu akn mnjadi murung..Kamu slalu tmpil menarik dan rapi..Dlm bercinta, rmai yg cuba mengejar dan merebut cinta kamu..

Warna Merah
Kamu seorg yg sgt berwibawa..Walaupn kamu sering kali bergaul dan bersosial dgn lawan jenis, tp kamu dpat menahan diri..Byak org meluahkan cinta, tp kamu slalu berfikir dan berfikir lagi..Kamu termasuk dlm golongan yg sukar untuk jatuh cinta...

p/s : Jgn percaya sgt yea..Hohoh... (^^)v

No comments:

Post a Comment